ڈیزائن میگزین
ڈیزائن میگزین
کنسول

Mabrada

کنسول پتھر کی تکمیل کے ساتھ پینٹڈ لکڑی سے بنا ہوا ایک انوکھا کنسول ، جس میں ایک پرانی مستند کافی چکی کی نمائش ہوتی ہے جو عثمانی دور تک واپس جاتا ہے۔ ایک اردن کی کافی کولر (مابرڈا) کو دوبارہ پیش کیا گیا اور کنسول کے مخالف حصے میں جہاں پیر میں بیٹھی ہوئی ایک ٹانگ کی طرح کھڑے ہونے کا مجسمہ تیار کیا گیا تھا ، جس سے ایک فوئر یا لونگ روم کے لئے ایک دلچسپ ٹکڑا تیار ہوتا تھا۔

انگوٹی

The Empress

انگوٹی تصوراتی ، بہترین خوبصورتی کا پتھر - پائروپ - اس کا بہت جوہر شان و شوکت اور تقویت لاتا ہے۔ یہی اس تصویر کی شناخت کردہ پتھر کی خوبصورتی اور انفرادیت ہے ، جو مستقبل کی سجاوٹ کا ارادہ رکھتی ہے۔ پتھر کے لئے ایک انوکھا فریم تیار کرنے کی ضرورت تھی ، جو اسے ہوا میں لے جائے۔ اس پتھر کو اس کے ہولڈنگ دھات سے پرے کھینچ لیا گیا تھا۔ یہ فارمولا جنسی جذبہ اور پرکشش قوت ہے۔ زیورات کے جدید تاثر کی حمایت کرتے ہوئے کلاسیکی تصور کو برقرار رکھنا ضروری تھا۔

کارپوریٹ شناخت

Jae Murphy

کارپوریٹ شناخت منفی جگہ استعمال کی جاتی ہے کیونکہ اس سے دیکھنے والوں کو تجسس ہوتا ہے اور ایک بار جب انھیں تجربہ ہو جاتا ہے کہ آہ اس لمحے کو ، وہ اسے فوری طور پر پسند کرتے ہیں اور اسے حفظ کرلیتے ہیں۔ علامت (لوگو) کے نشان میں منفی جگہ میں شامل J ، M ، کیمرہ اور تپائی شامل ہیں۔ چونکہ جا مرفی اکثر بچوں کی تصاویر کھینچتے ہیں ، لہذا بڑی سیڑھیاں ، نام کے ذریعہ تشکیل دی گئیں اور کم جگہ والے کیمرہ سے بچوں کو خوش آمدید کہتے ہیں۔ کارپوریٹ شناختی ڈیزائن کے ذریعہ ، لوگو سے منفی جگہ کا نظریہ مزید تیار کیا گیا ہے۔ اس نے ہر شے میں ایک نئی جہت کا اضافہ کیا ہے اور نعرہ ، "مشترکہ مقام کا غیر معمولی نظریہ" کو سچ بنادیا ہے۔

بروچ

The Sunshine

بروچ اس زیورات کی خصوصیت یہ ہے کہ یہاں ایک بڑے پتھر کی پیچیدہ شکل استعمال کی گئی ہے جو پوشیدہ (ہوا) کے فریم پر سیٹ ہے۔ جیولری ڈیزائن کا نظارہ صرف اسمبلی ٹکنالوجی میں چھپائے ہوئے پتھر کھولتا ہے۔ اس پتھر کو خود ہی دو ، غیر مکروہ فکسچر اور ہیرے سے پتلی پتلی تھالی دی گئی ہے۔ یہ پلیٹ تمام معاون ڈھانچے بروچز کی اساس ہے۔ اس کی ڈگری اور دوسرا پتھر۔ وسیع پیمانے پر مرکزی پیسنے والے پتھر کے بعد پوری ترکیب کو ممکن بنایا گیا تھا۔

دو سیٹر

Mowraj

دو سیٹر مووراج ایک دو سیٹر ہے جو نسلی مصری اور گوتھک شیلیوں کی روح کو مجسم بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اس کی شکل نورگ سے ماخوذ ہے ، ان گھاٹیوں کے گھاسوں کی روح کو مجسم بنانے کے لئے مصر میں ان کے نسلی قدیم جوہر سے سمجھوتہ کیے بغیر گھاس پھینکنے کا مصری ورژن تبدیل کیا گیا۔ اس ڈیزائن میں سیاہ لکچرڈ ہے جس میں دونوں بازوؤں اور ٹانگوں پر مصری نسلی دستکاری کے نقشوں کے ساتھ ساتھ بولٹ کے ساتھ بھرے ہوئے مخملی upholstery کی بھرپور نمائش کی گئی ہے اور اس نے قرون وسطی کو گوٹھک ظاہری شکل کی طرح پھینک دیا ہے۔

رہائشی مکان

Tempo House

رہائشی مکان یہ پروجیکٹ ریو ڈی جنیرو کے ایک دلکش محلوں میں سے ایک میں نوآبادیاتی طرز کے مکان کی مکمل بحالی ہے۔ غیر ملکی درختوں اور پودوں سے بھرا ہوا ایک غیر معمولی سائٹ پر سیٹ کریں (مشہور زمین کی تزئین کا معمار برل مارکس کا اصلی زمین کی تزئین کا منصوبہ) ، بنیادی مقصد یہ تھا کہ بیرونی باغ کو اندرونی خالی جگہوں سے بڑی کھڑکیاں اور دروازے کھول کر مربوط کرنا تھا۔ اس سجاوٹ میں اطالوی اور برازیل کے اہم برانڈز ہیں ، اور اس کا تصور یہ ہے کہ اس کو کینوس بنایا جائے تاکہ گاہک (ایک آرٹ جمع کرنے والا) اپنے پسندیدہ ٹکڑوں کو دکھا سکے۔