ڈیزائن میگزین
ڈیزائن میگزین
مہمان خانے کے فن تعمیر کا ڈیزائن

Barn by a River

مہمان خانے کے فن تعمیر کا ڈیزائن "ندی نال" ایک پروجیکٹ ماحولیاتی دخل اندازی کی بنیاد پر آباد جگہ پیدا کرنے کے چیلینج کا مقابلہ کرتا ہے ، اور فن تعمیر اور زمین کی تزئین کی باہمی مداخلت کے مسئلے کا مخصوص مقامی حل تجویز کرتا ہے۔ گھر کی روایتی آثار قدیمہ کو اس کی شکلوں کے سحر میں لایا جاتا ہے۔ چھت کی دیودار کی چمک اور سبز رنگ کی دیواروں نے انسان کو تیار کردہ زمین کی تزئین کی گھاس اور جھاڑیوں میں عمارت کو چھپایا ہے۔ شیشے کی دیوار کے پیچھے پتھریلی ندیوں کا نظارہ نظر آتا ہے۔

خوشبو والا سپر مارکیٹ

Sense of Forest

خوشبو والا سپر مارکیٹ ایک پارباسی موسم سرما کے جنگل کی شبیہہ اس پروجیکٹ کی تحریک بن گئی۔ قدرتی لکڑی اور گرینائٹ کی بناوٹ کی کثرت ناظرین کو پلاسٹک کے ایک دھارے اور قدرت کے آثار کے نظارے کے نقوش میں غرق کردیتی ہے۔ صنعتی قسم کا سامان سرخ اور سبز آکسائڈائزڈ تانبے کے رنگوں سے نرم ہوتا ہے۔ یہ اسٹور روزانہ 2000 سے زیادہ افراد کے لئے پرکشش اور مواصلات کا ایک مقام ہے۔

پرفیومری اسٹور

Nostalgia

پرفیومری اسٹور 1960-1970 کی دہائی کے صنعتی مناظر نے اس پروجیکٹ کو متاثر کیا۔ گرم رولڈ اسٹیل سے بنی دھات کے ڈھانچے اینٹی یوٹوپیا کا حقیقت پسندانہ پن پیدا کرتے ہیں۔ پرانے باڑ کی زنگ آلود پروفائلڈ شیٹ اظہار رائے کی مکمل آزادی کی فضا پیدا کرتی ہے۔ کھلی فنی مواصلات ، جھنڈے پلاسٹر اور گرینائٹ کاؤنٹروں نے ساٹھ کی دہائی کے اندرونی صنعتی ماحول میں اضافہ کیا ہے۔

مہمان خانے کا داخلہ ڈیزائن داخلہ کی

Barn by a River

مہمان خانے کا داخلہ ڈیزائن داخلہ کی "ندی نال" ایک پروجیکٹ ماحولیاتی دخل اندازی کی بنیاد پر آباد جگہ پیدا کرنے کے چیلینج کا مقابلہ کرتا ہے ، اور فن تعمیر اور زمین کی تزئین کی باہمی مداخلت کے مسئلے کا مخصوص مقامی حل تجویز کرتا ہے۔ گھر کی روایتی آثار قدیمہ کو اس کی شکلوں کے سحر میں لایا جاتا ہے۔ چھت کی دیودار کی چمک اور سبز رنگ کی دیواروں نے انسان کو تیار کردہ زمین کی تزئین کی گھاس اور جھاڑیوں میں عمارت کو چھپایا ہے۔ شیشے کی دیوار کے پیچھے پتھریلی ندیوں کا نظارہ نظر آتا ہے۔

لائٹنگ

Thorn

لائٹنگ یہ خیال کرتے ہوئے کہ اتفاق سے فطری طور پر نامیاتی شکلوں کو بڑھانا اور ان کا فرق پیدا کرنا ممکن ہے ، اور یہ کہ انسان فطری شکلوں سے ایک جداگانہ تعلق رکھتا ہے ، یلماز ڈوگن نے کہا کہ کانٹا کو ڈیزائن کرتے وقت وہ اس شکل کے ساتھ نمو کو ظاہر کرنا چاہتا تھا کہ روشنی میں کسی بھی طول و عرض کی حدود کے بغیر فطرت کی تقلید کریں۔ کانٹا ، جو کانٹے کی ایک قدرتی شاخ کے لئے تحریک کا ذریعہ ہے۔ بے ترتیب ڈھانچے میں بڑھتا ہے اور قدرتی شکل اختیار کرتا ہے ، مختلف ضروریات کو پورا کرتا ہے اور اچھے لائٹنگ ڈیزائن کے طور پر سائز کی کوئی حد نہیں ہوتی ہے۔

نماز ہال

Water Mosque

نماز ہال سائٹ پر حساس نفاذ کے ساتھ ، عمارت ایک لفٹ پلیٹ فارم کے ذریعے سمندر کا تسلسل بن جاتی ہے جو نماز ہال کے طور پر خدمت کرتی ہے جو لامحدود کی طرف بڑھتی ہے۔ فلوڈ فارمیشنس مسجد کو آس پاس سے جوڑنے کی کوشش میں سمندر کی حرکت کا حوالہ دیتے ہیں۔ یہ عمارت اپنے کام کی نوعیت کی عکاسی کرتی ہوئی کھڑی ہے اور عصری انداز میں مشرق وسطی کے فن تعمیر کے فلسفہ کو جسمانی طور پر ظاہر کرتی ہے۔ اس کے نتیجے میں بیرونی اسکائ لائن کی طرف ایک نمایاں اضافہ اور جدید ڈیزائن کی زبان میں ٹائپولوجی کی ایک تجدید نو پیدا ہوتی ہے۔